-
(1) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
چکیده: تعهد بیمهگر به پرداخت دیه ناشی از مسئولیت قراردادی است و مشروط به انقضای زمان و مهلت قانونی پرداخت دیه نیست.
1,000 تومان(1) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
1,000 تومان -
(1) نمونه رأی موجبات تخفیف مجازات
چکیده: بیمه کردن خودرو مصداق اقدام متهم جهت جبران ضرر و زیان زیاندیده و از جهات تخفیف مجازات است.
1,000 تومان(1) نمونه رأی موجبات تخفیف مجازات
1,000 تومان -
(2) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
چکیده: تعهد بیمهگر برأی پرداخت وجه محکومٌبه ناشی از مسئولیت قراردادی است و مشروط به انقضاء زمان و مهلت قانونی نیست و اجرأی آن به شرط کسر مبلغی از محکومٌبه خلاف تعهد و قبول مسئولیت قراردادی است
1,000 تومان(2) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
1,000 تومان -
(2) نمونه رأی موجبات تخفیف مجازات
چکیده: بیمه کردن خودرو مصداق اقدام به جبران خسارت بوده و میتواند از جهات تخفیف مجازات باشد.
1,000 تومان(2) نمونه رأی موجبات تخفیف مجازات
1,000 تومان -
1,000 تومان
(3) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
1,000 تومان -
(3) نمونه رأی موجبات تخفیف مجازات
چکیده: بیمه کردن کارگر و ساختمان، مصداق اقدام در جهت جبران خسارات وارده به بزه دیده و از جهات تخفیف مجازات است.
1,000 تومان(3) نمونه رأی موجبات تخفیف مجازات
1,000 تومان -
(4) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
چکیده: تعهد بیمهگر برأی پرداخت وجه محکومٌبه ناشی از مسئولیت قراردادی است و مشروط به انقضاء زمان و مهلت قانونی نیست؛ بنابرأین حکم صادره پس از قطعیت قابل اجرا است.
1,000 تومان(4) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
1,000 تومان -
(5) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
چکیده: تعهد بیمه گر برأی پرداخت وجه محکوم به، ناشی از مسئولیت قراردادی است و مشروط به انقضاء زمان و مهلت قانونی نیست.
1,000 تومان(5) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
1,000 تومان -
(6) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
چکیده: پرداخت دیه توسط بیمهگر مقید به مهلت قانونی نیست.
1,000 تومان(6) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
1,000 تومان -
(7) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
چکیده: بیمهگر بلافاصله پس از قطعیت دادنامه به قائم مقامی از محکومعلیه ملزم به ایفاء تعهد و اجرأی کامل آن است.
1,000 تومان(7) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
1,000 تومان -
(8) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
چکیده: تعهد بیمهگر به پرداخت خسارت، قراردادی است و بدون احتساب مهلت قانونی باید پرداخت گردد.
1,000 تومان(8) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
1,000 تومان -
(9) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
چکیده: بیمهگر به قائم مقامی از محکومعلیه ملزم به ایفاء تعهد و پرداخت تمام وجه محکومبه بدون لحاظ زمان قانونی است.
2,000 تومان(9) نمونه رأی مهلت پرداخت دیه از سوی بیمهگر
2,000 تومان -
-
-
-
آشنایی با برخی نکات مؤثر در اجرای سازه با روش نیلینگ و انکراژ
افزایش سطح کیفی مهندسی پروژه هاي ساختمانی یکی از دغدغه هاي اصلی مدیریت مهندسی سازمان است. تحقق این امر بدون توجه به وجود زیرساخت هاي مدیریتی لازم نظیر پیاده سازي سیستم مدیریت کیفیت در پروژه ها، دور از ذهن به نظر می رسد.
سند اجرایی پیوست با هدف نظام مند کردن رویه هاي جاري مهندسین ناظر در فرآیند آشنایی با برخی نکات مؤثر در اجراي پایدارسازي به روش نیلینگ و انکراژ تدوین شده است. انتظار می رود با پیاده سازي این سند اجرایی، وقوع مخاطرات احتمالی پروژه که ناشی از عدم توجه به موارد اجرایی در پروژه باشد کاهش یافته و مهندس ناظر با اتکا به آگاهی ایجاد شده، نظارت مؤثرتري را در طی پروژه و در چهار چوب ضوابط و مشخصات فنی اعمال نماید.
رویه ها و فرآیند هاي این سند اجرایی توسط بازرس ساختمان به صورت ادواري و منطبق با دستور العمل هاي مرتبط، کنترل گردیده تا کیفیت محصول نهایی تضمین گردد.
11,900 تومان -
-
آیا استفاده از لوازم برق کلاس صفر برای ایجاد ایمنی منطقی است
از چندی پیش نوعی تفکر در بعضی از کارشناسان برق، مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به وجود آمده است که جای بسی تأمل دارد؛ ظاهراً این نوع تفکر از اینجا سرچشمه می گیرد که چون در ایران به طور عموم سیستم های الکتریکی منازل فاقد به اصطلاح «هادی زمین» هستند، حفاظت در برابر برق گرفتگی را نمی توان از آن طریق تأمین نمود و لذا استفاده از لوازم کلاس I بی نتیجه است و بهتر است از لوازم کلاس صفر استفاده شود زیرا ظاهراً عایق بندی اصلی لوازم کلاس صفر قدری بهتر از عایق بندی کلاس I است.
به علاوه، عقیده این همکاران بر این است که در شبکه های توزیع شهری، شرایط لازم برای تحقق سیستم TN وجود ندارد و باید علاوه بر هادی های فاز و خنثی، هادی حفاظتی نیز در آن ها وجود داشته باشد.
با توجه به مطالب بالا، پیشنهاد شده است که از این پس، لوازم برقی ساخته شده در کشور از نوع کلاس صفر بوده و از ورود لوازم کلاس I ساخته شده در خارج، جلوگیری شود. در این مقاله سعی بر این است تا مزایا و معایب سیستم های موجود مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
4,000 تومان -
آیا وسایل حفاظت فردی می توانند در پیشگیری از حوادث مؤثر باشند
در قسمت اول مقاله، پس از تعریف حادثه فلوچارت پروسه حادثه نشان داده شده و روش های پیشگیری از حادثه معرفی شدهاند. روش های پیشگیری خود نمایانگر این نکته هستند که وسایل حفاظت فردی نقشی در پیشگیری ندارند. اما با توجه به فلوچارت مزبور معلوم می گردد که وسایل حفاظت فردی در جلوگیری یا کاهش نتایج و عواقب حادثه بسیار مؤثرند.
در قسمت دوم مقاله، نتایج حاصل از یک پروژه تحقیقاتی که به صورت پرسشنامه ای در مورد یک گروه نمونه ۱۰۰ نفری که از کارکنان بخشی از صنعت برق انتخاب شده بودند، انجام گردیده و مورد تجزیه و تحلیل مجدد قرار گرفته است. هیستوگرام های مربوط به درصد استفاده از وسایل حفاظت فردی و دلایل عدم استفاده که از نتایج تحقیق مزبور تهیه شده نشان دادند که کارکنان صنعت برق کمربند ایمنی را خیلی بهتر از لباس کار قبول دارند و مورد استفاده قرار می دهند. لذا نتیجه گیری گردید که وقتی کارایی وسیله حفاظت فردی کاملاً به اثبات رسیده باشد به آسانی از طرف کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد. در پایان برای مسئولین و کارفرمایان توصیه شده است که ضمن اهمیت دادن به نقش وسایل حفاظت فردی سعی نمایند که در هر کار و برنامه ای استفاده از وسایل حفاظت فردی مخصوص آن کار را الزامی کنند و در مورد وسایل نه چندان مربوط به کار، اصرار زیادی معمول ندارند.
5,400 تومان -
آینده بیمه هوانوردی
گزارش بیمه و آینده هوانوردی، مورد تجزیه و تحلیل صنعت هوانوردی قرار گرفته و در دانشگاه ایلینویز جنوبی در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال ۲۰۰۰ به چاپ رسیده است. این گزارش دارای دو مقدمه می باشد و در خصوص آینده صنعت هوانوردی و تأثیرات افزایش حق بیمه بحث می کند. زمانی که این صنعت در حال ورود به هزاره جدید است، صنعت بیمه با مشکلاتی روبروست که صنعت هوانوردی نیز با آن درگیر است. ادامه حیات صنعت هوانوردی روز سخت تر می شود، تهدید فروپاشی مالی وقتی دعوای حقوقی مطرح می شود صورت واقعی به خود می گیرد. هوانوردی عمومی ممکن است بر اثر فشارهای وارده عملکردش را به سوی انجام کسب و کار تغییر دهد و بیشتر به خطوط هوایی نظامی و بازرگانی مشابهت پیدا کند. فقط می توان امیدوار بود که جامعه موضعش را نسبت به صنعت هوانوردی و دعاوی حقوقی که آن را احاطه کرده تغییر دهد.
3,000 تومانآینده بیمه هوانوردی
3,000 تومان -
آینده بیمه هوانوردی Copy
گزارش بیمه و آینده هوانوردی، مورد تجزیه و تحلیل صنعت هوانوردی قرار گرفته و در دانشگاه ایلینویز جنوبی در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال ۲۰۰۰ به چاپ رسیده است. این گزارش دارای دو مقدمه می باشد و در خصوص آینده صنعت هوانوردی و تأثیرات افزایش حق بیمه بحث می کند. زمانی که این صنعت در حال ورود به هزاره جدید است، صنعت بیمه با مشکلاتی روبروست که صنعت هوانوردی نیز با آن درگیر است. ادامه حیات صنعت هوانوردی روز سخت تر می شود، تهدید فروپاشی مالی وقتی دعوای حقوقی مطرح می شود صورت واقعی به خود می گیرد. هوانوردی عمومی ممکن است بر اثر فشارهای وارده عملکردش را به سوی انجام کسب و کار تغییر دهد و بیشتر به خطوط هوایی نظامی و بازرگانی مشابهت پیدا کند. فقط می توان امیدوار بود که جامعه موضعش را نسبت به صنعت هوانوردی و دعاوی حقوقی که آن را احاطه کرده تغییر دهد.
3,000 تومانآینده بیمه هوانوردی Copy
3,000 تومان
- صفحه نخست
- منابع آموزشی
- ارزیابی
- حقوق و قوانین
- بیمه های اموال
- بیمه های آتشسوزی
- بیمه های اتومبیل
- بیمه های انرژی
- بیمه های مهندسی
- تمام خطر نصب (EAR)
- تمام خطر پیمانکاران (CAR)
- ریسکهای تکمیل شده ساختمانی (CECR)
- بیمه خرابی ماشین آلات (MB)
- ماشین آلات و تجهیزات پیمانکاران (CPM)
- تجهیزات الکترونیکی (EE)
- بیمه فساد کالا در سردخانه (DOS)
- عیوب اساسی و پنهان ساختمان (LDB)
- عدم النفع ناشی از خرابی ماشین آلات (MLOP)
- بیمه جامع پروژه(CPI)
- بیمه جامع ماشین آلات (CMI)
- بیمه های کشتی
- بیمه های هواپیما
- بیمه های حمل و نقل
- دام طیور زنبور عسل آبزیان
- بیمه کشاورزی
- بیمه های اشخاص
- بیمه های مسئولیت مدنی
- مدیریت بیمه
- دوره های آموزشی
- بلاگ
- تالار گفتگو
- نظرسنجی ها